همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین که روزهای شنبه و یکشنبه (۱۳ و ۱۴ مهر) با حضور بیست تیم در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد، تیم ایران صاحب یک مدال طلا و دو مدال برنز شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت‌ها که از بامداد روز یکشنبه آغاز شد، در وزن 74 کیلوگرم، مصطفی قیاسی، دارنده مدال برنز جوانان جهان در دور اول با نتیجه 7 بر 0 حریف قزاق خود را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 7 حریف تاجیکستانی را مغلوب کرد و در دور سوم نیز در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 7 کشتی‌گیر روس را پشت سر گذاشت.

قیاسی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس خود با نتیجه 7 بر 0 مغلوب شد. وی در دیدار رده‌بندی نیز مقابل حریف مغولستانی با نتیجه 2 بر 9 شکست خورد و پنجم شد.

در همین وزن پیمان یاراحمدی دارنده مدال برنز جوانان جهان در وزن 66 کیلوگرم که در این رقابتها در یک وزن بالاتر به میدان رفته بود، در دور نخست و در یک کشتی زیبا و نفسگیر با نتیجه 4 بر 4 کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد اما در دور دوم مقابل حریف مغولستانی با نتیجه 2 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، یار احمدی از دور رقابتها کنار رفت.

روز شنبه در روز نخست این رقابت‌ها علیرضا کریمی، عضو تیم جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان در وزن 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و یونس سرمستی، دارنده مدال طلای جوانان جهان، و عبداله قمی، دارنده مدال نقره جوانان جهان به مدال برنز دست یافتند. فرهاد جلائی در وزن 55 کیلوگرم و مرتضی عبداله‌پور در وزن 66 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند و خشایار دهستانی در وزن 120 کیلوگرم پنجم شد.

 

کد خبر 233928
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز